אינטגרציה עם קופת פוזיטיב, הגדרות שיש לבצע בפריוריטי

על מנת לאפשר עבודה שוטפת בין מערכת פריוריטי לקופת פוזיטיב, יש לבצע מספר התאמות.

לקוחות מזדמנים:

יש לפתוח בפריוריטי לקוח מזדמן לכל חנות, כאשר מספר הלקוח זהה למספר החנות במערכת פוזיטיב.

אמצעי תשלום:

יש לעדכן את כל אמצעי התשלום במערכת לפי ההגדרות הבאות –

במידה ועובדים עם שוברי תשלום, יש להוסיף אמצעי תשלום 3 – שובר תשלום

תנאי תשלום:

יש להתאים את קודי תנאי התשלום למערכת פוזיטיב.

על כן, יש לפתוח תנאי תשלום כך שהקוד יהיה מספר התשלומים.

לקוחות:

יש לפתוח לקוח עם מספר זהה למספר החנות. בנוסף יש לפתוח סניף זהה וקופה. המספר של הלקוח, סניף קופה חייב להיות תואם למספר החנות!

מוצרים:

על מנת לסנכרן מוצרים מפריוריטי לקופה, יש לסמן לכל מוצר בכרטיס פריט את הצ'ק בוקס 'רכש אינטרנט'.

יש לוודא שהפריטים בפריוריטי מכילים רק את התוים מספרים, אותיות באנגלית או בעברית, רווח, קו תחתון ומקף. לפני האינטגרציה יש לוודא ולהחליף את כל התוים הלא תקינים

קופות וסניפים:

על מנת לבצע ניתוב נכון של תשלומים לקופות שונות, כאשר כל חנות היא קופה נפרדת, יש לפתוח קופה לכל חנות. כל מספר חנות על פי מערכת פוזיטיב, יהיה גם מספר קופה בפריוריטי בהתאמה. יש לשים לב שהניתוב מתבצע לקופות עבור מזומן וצקים אך אם רוצים לבצע ניתוב של אמצעי תשלום לקופה יש לבצע זאת בהגדרות אמצעי התשלום מסך בן 'קופה/בנק/אשראי לסניף.

לפיכך, נדרש גם לפתוח סניף עבור כל חנות. כאשר גם מספר הסניף תואם את מספר החנות במערכת פוזיטיב.

מלאי:
על מנת שמלאי המחסנים יעודכן בהתאם לרכישות המוצרים בחן מס יש לבצע את השלבים הבאים:
הקמת מחסן לכל חנות במערכת פריוריטי – 
יש להיכנס למסך מחסנים בנתיב ניהול מלאי > ניהול מחסנים > מלאי נוכחי > מחסנים.
יש להקים מחסן עבור כל חנות מכירות .
הסבר שדות:
מחסן – קוד המחסן = מספר החנות
תאור מחסן – תאור קצר של המחסן (רצוי שיהיה כשם החנות)
טיפוס – D
איתור – 0 יופיע באופן דפולטיבי 
מחסן מכירות – יש לסמן את הצ'ק בוקס

vdsr

הגדרות בחשבונית מס:

על מנת לוודא שפריטים שעברו לסטטוס לא פעיל לא יחזירו שגיאה, יש להוסיף את שדה סטטוס פריט מרמת כרטיס פריט לשורת החשבונית, דרך עיצוב מתקדם במסכים.

לאחר מכן, יש להוסיף מחולל נתונים, לאחר הקלדת כמות, קבע בשדה מקט ערך 000 אם שדה סטטוס פריט לא פעיל.

בנוסף, יש לוודא שלא מבצעים שינוי במקטים או ברקודים. מומלץ להפוך שדות אלה לשדות קריאה בלבד למי שלא חייב לפתוח מוצרים. יש להוסיף הודעת אזהרות כדי למנוע אפשרות שינוי.

כתיבת תגובה