למערכת פריוריטי יש יכולות מצויינות בתחום ניהול הלקוחות, הספקים, האובליגו, מחירים ללקוחות וסוכנים.
כחלק מעבודה עם המערכת, נצבר המון מידע במערכת.
ניתן לנצל מידע זה, תוך שימוש במודול ה API והפלאגין לאתרי סחר.
אז כיצד מאפיינים אתר B2B ? להלן מספר שאלות מכווינות:
- מי יהיו המשתמשים באתר? הלקוחות שלי? סוכנים שלי? ספקים? הציבור הרחב ?
- מה הפעולות שאני רוצה לעשות באתר ואיך הן ישתקפו בפריוריטי ? הזמנות לקוח? הזמנות רכש ? חשבוניות ? קבלות ?
- אילו נתונים יש לסנכרן בין הפריוריטי לאתר על מנת לאפשר פעולה תקינה ? מלאי? מחירים? מחירונים? מוצרים? לקוחות?
- מה התהליך העסקי באתר, מומלץ לרשום תרשים זרימה.
- תהליכי ביטול, מה קורה אם משתמש ביצע באתר תהליך, אבל רוצה לבטל אותו? עד איזה שלב ניתן לבטל את התהליך דרך האתר, וממתי צריך לבטל בפריוריטי ?
- איזה מידע כללי שקיים בפריוריטי, צריך להנגיש באתר עבור המשתמש ?
- האם האתר יהיה סגור רק למשתמשים רשומים ? או שחלק מהדפים יהיו ציבוריים ?
- האם יהיה תהליך הרשמה באתר או שההרשמה תתבצע על ידי מנהל האתר באופן יזום ?
- אילו דפים צריך באתר? דף בית? דף חנות? דף מוצר? דף צור קשר? דף עגלה? הרשמה? כניסה?
בכל מקרה, יש לשמור על ראש פתוח, וחשוב להקשיב ללקוח ולרשום את כל רצונותיו, גם אם הדרישות לא תמיד נראות סבירות…
אפיון וניהול תחזוקת אתר – דוגמא
בהצלחה!