חיבור חברות משלוחים לפריוריטי

אז גם אתם נתקלתם מן הסתם בצורך, יש כמות של הזמנות לספק ללקוחות, ההזמנות נמצאות בתוך פריוריטי, עכשיו צריך לפתוח דפדפן, להקיש יוזר וסיסמא, ולהתחבר למערכת השליחויות שאיתה סמנכל הכספים החליט לעבוד לפני שנים.

ובזה לא נגמר העניין, צריך עכשיו להעתיק, שדה אחרי שדה, את כל הנתונים, מהפריוריטי לאתר של חברת המשלוחים, ואז גם להפיק מדבקה, מתוך האתר או בחזרה דרך פריוריטי.

בקיצור, אם יש לכם יותר מכמה משלוחים בודדים ביום, התהליך הזה בלתי נסבל… בדיוק כדי לפתור את הבעיה הזו, נולד הפתרון של PrioriShip  פלאגין משלוחים מתוך הפריוריטי.  

מדובר על פלאגין שמחבר בין פריוריטי לכל חברות המשלוחים המובילות, ללא צורך בפיתוח נוסף, כאשר זרימת המידע נעשית באופן אוטומאטי ופשוט.

ומה אם עובדים עם כמה חברות שליחויות…   אבל למה בעצם לעבוד עם כמה חברות שליחויות ? זו שאלה, מצוינת, אז כדאי לדעת, שכל חברת שליחויות מצטיינת בסוג אחר של שליחות, גודל חבילות, אזור בארץ, שילוח בקירור וכדומה. בנוסף, וזה סוג של סוד בין המבינים בתחום, לכל חברת משלוחים יש גבול קיבלות יומי, שאחריו היא מתחילה לאחר במשלוחים. וזו סיבה מצויינת לעבוד עם כמה חברות. טוב בסדר, אז אני יעבוד עם כמה חברות, אבל איך אני אדע מי עמוסה… ? כאן 'פאקסי' נכנסים לתמונה. ועל זה בפוסט הבא…

לאחר שנים של עבודה שחורה והקלדה, סוף סוף פתרון פשוט יעיל ונוח…

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן